onsdag 29 oktober 2014

Upptrappning till säsongen 2015

Blev mest vila i början på förra veckan på grund av en rygg som inte ens tillät mig att trä på mig sockorna. Efter några dagar med burana, voltaren och total vila så redde det upp sig.
Fick till några bra träningspass i helgen och början på denna vecka. Styrketräning, löpning, rullskidor och ikväll även säsongens första inomhuscykel.
Måste erkänna att jag har tappat en hel del vad gäller att kunna prestera watt men det är ju ingen överraskning med 2 månader på sparlåga. Hade tänkt mig att starta säsongen 2015 på allvar nästa vecka. Inte helt säker på vilket upplägg jag skall gå in för men det klarnar säkert de närmaste dagarna.
En rolig nyhet var att jag fick meddelande om att min ovala 40t klinga till crossen är på väg. Hoppas på att den skall hjälpa till att bibehålla pigga ben under vinterns snödistanser.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar